Lej en DJ til bryllup

  • Erfaren DJ
  • Lysshow
  • Opsætning af udstyr
  • Dansegaranti

Den rigtige DJ til jeres bryllup 

Et bryllup er et af livets vigtigste begivenheder. Det er kærligheden mellem to personer, der skal foreviges! 

I er kommet til det rette sted, hvis I ønsker en professionel DJ som skal spille til jeres bryllup. Der skal være styr på musikken til store arrangementer, og bryllup er naturligvis ingen undtagelse. Musikken er fundamentet for den gode fest. Det er en naturlig ting i mange festlige henseender, og men hvis ikke der er styr på musikken, kan hele arrangementet sjældent fuldendes. 
Derfor er det meget belejligt, at vi har allieret os med nogle af Danmarks mest erfaringsrige DJs indenfor privatarrangementer. 

Skræddersyet løsning

Når I skal giftes, er det vores fornemmeste opgave at stille en erfaren DJ til rådighed. Vores DJs har mange års erfaring med at spille til bryllupper, og vi er opmærksomme på, at ikke ét bryllup er ens. Derfor mener vi det, når vi siger, at vi skræddersyer vores service til jeres fest. Med andre ord tager vi højde for jeres behov, så vi med garanti medbringer det udstyr, der er giver bedst mening for jeres bedst. På den måde får I mest mulig værdi til færrest penge.

Vores næstmest fornemmeste opgave er, at I ikke skal tænke på noget i forbindelse med vores DJ. Med andre ord kan I med ro i sindet planlægge brylluppet velvidende, at der ikke er noget bøvl med vores DJs. Vi minimerer dermed bøvlet, så I trygt kan have en god aften. Læs med herunder, og bliv klogere på, hvordan vi skråsikkert kan love, at der ikke bliver noget bøvl med vores DJ's: 

Hvordan fungerer det? 

1. Kontakt os

Gennem vores bookingformular tager I kontakt til os. Her angiver I ting vigtige informationer som: forventet antal gæster, by og antal timer, I forventer DJen skal spille. Vi vender tilbage indenfor 48 timer. 

2. DJ kontakter jer 

En DJ tæt på jeres lokation kontakter jer, og tager en dybdegående dialog angående bryllupets forløb. I får naturligvis mulighed for at gennemgå musikønsker, ønsket spilletid, volume-niveau og andre vigtige detaljer i telefonopkaldet. På baggrund af samtalen, kan DJ'en forberede sig på at give jer den bedst mulige aften. Vi elsker glade kunder, og fællesnævneren for glade kunder er, at vi har forventningsafstemt med dem inden festlighederne. Efter kontakten sender vi et skriftlig tilbud. På den måde sikrer vi os, at aftalen er nedfældet på skrift, og at der ikke er nogle misforståelser. 

3. DJ ankommer  

Jeres DJ ankommer på det aftalte tidspunkt. Som regel kommer DJ'en et kvarter før spille-tidsrummet, men ønsker I ikke dette, skal I naturligvis blot gøre os opmærksom på dette. Jeres DJ sørger med det samme for, at både lys og lyd fungerer, og at alt teknik er i orden. I dialog med jer sikrer DJ'en sig den bedste position i rummet, så det giver bedst mening i forhold til brylluppets  bordopstilling og lokalets indretning.

4. Receptionen 

Receptionen er det, der sætter scenen for brylluppet, og det er kun toppen af kransekagen. Vores erfaringer er, at brudeparret ønsker en DJ, som fungerer som et bagtæppe til hyggelig smalltalk og lykkeønskninger i massevis. 


5. Under bryllupsmiddagen 

Vi forsøger altid at få DJ'en til at spille en så diskret rolle som muligt under middagen, hvor der normalvis bliver spillet dinner- og lounge musik, så jeres gæster frit kan snakke med god musik i baggrunden. Ønsker I ingen musik, er det naturligvis ikke noget problem. Jeres DJ har det sorte bælte i situationsfornemmelse, og tager højde for eventuelle indslag, taler og lignende, hvor musikken dæmpes eller afbrydes helt. 

6. Efter bryllupsmidagen

Når alle jeres gæster er færdige med at spise, har de med stor sandsynlighed behov for at strække benene. Derfor bliver middagen nu udskiftet med den rigtige bryllupsfest, som stille og roligt begynder at tage fart her. Det er altid vigtigt, at overgangen fra middag til fest føles så naturlig som muligt. Det sikres ved, at DJ'en gradvist øger volumen, og byder op til dans - hvis I ønsker det. Så er fundamentet rigtigt lagt for, at I kan natten lang indtil jeres lårbensknogler falder ned i anklerne!

7. DJ pakker sammen 

DJ'en pakker sammen på det aftalte tidspunkt. Alt udstyr bliver fragtet med fra spillestedet, når DJ'en tager afsted. 

Vil I leje en DJ til jeres bryllup? 

Ønsker I at tage en snak om jeres tanker til brylluppet? Vi vil gerne tage en snak, og høre, om vi er et match. På den måde lærer vi jer at kende, og dermed har vi de bedste forudsætninger for at skabe den bedste bryllupsoplevelse for jer. Det er uforpligtende . 

Ofte stillede spørgsmål

Få svar på dine spørgsmål her. 

Jep! DJ'en tager altid i mod musikønsker. Vi ønsker altid, at I skal have den bedste fest - og hvis I og jeres gæster ønsker at få spillet bestemt musik, sørger vores DJ for, at det sker. 

DJ spiller så lang tid, I ønsker. Normalvis plejer en DJ at spille mellem 4 - 8 timer til et bryllup. Det afhænger dog meget af publikum, danselyst og tid på dagen. 

Ja, hele landet, du! Vi har et landsdækkende netværk af DJ's. Vi finder en DJ til jeres fest, uanset om I bor i et tyndt befolket område, eller en af Danmarks storbyer! 

Mangler vi dit spørgsmål? Tag kontakt til os - så vender vil tilbage indenfor 24 timer. 

Vil du leje en DJ?
Vi sætter gang i festen.

Skab en fest med Lejsoundboks.dk